Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
 

 Szkolenia EDYTORÓW PORTALU

 

Zasady udzielania uprawnień do edycji stron jednostek oraz udział w szkoleniach dla edytorów portalu:

  • Zwierzchnik jednostki wskazuje Działowi Promocji i Rekrutacji (DPiR) pracownika, którego obowiązkiem będzie edytowanie witryny jednostki.
  • DPiR po weryfikacji zgłoszenia wpisuje pracownika na listę osób oczekujacych na szkolenie dla edytorów portalu (pracownicy otrzymują uprawnienia do edycji witryn jednostek dopiero po wzięciu udziału w szkoleniu).
  • Pracownik ustala z Zespołem Wsparcia Rozwiązań Informatycznych (ZWRI) dogodny termin szkolenia (szkolenie realizuje ZWRI).
  • Po przejściu szkolenia pracownik otrzymuje uprawnienia do edycji stron swojej jednostki.

Instrukcje pracy z portalem.

Formularz do zgłaszania sugestii i błędów w portalu.

 

 Szkolenia wydawców portalu

 
Zgodnie z oczekiwaniami umożliwiliśmy pracownikom samodzielne publikowanie treści na stronach jednostek.

Podczas szkoleń na wydawców serwisu:

  • prezentujemy narzędzia edycji i publikacji treści w serwisie,
  • pytamy o Państwa potrzeby,
  • odpowiadamy również na pytania i wątpliwości,
  • przekazujemy szczegóły dot. pracy z wersją angielską stron jednostek (więcej w boxie „Obsługa zadań związanych z rozwojem portalu”).
 

 Obsługa zadań związanych z rozwojem portalu

 


2. Kontakt ze zwierzchnikami jednostek kolegialnych, umawianie spotkań mających na celu nadanie uprawnień WYDAWCOM oraz nowe funkcje portalu:
Maria Karaś (maria.karas@sgh.waw.pl)

3. Pomoc Użytkownikom: Zespół Wsparcia Rozwiązań Informatycznych (dpu@sgh.waw.pl, 22 564 64 64).

4. Wzorcowe strony jednostek kolegialnych:

5. Upublicznianie stron angielskich jednostek kolegialnych oraz administracyjnych:

  • przygotowanie i wprowadzenie treści na strony w wersji EN;
  • zatwierdzenie gotowych stron w wersji EN;
  • wysłanie pod adres diik [w domenie sgh.waw.pl] deklaracji, że Państwa strona jest gotowa, aby ją upublicznić.

    Uwaga, strony zakładów mogą zostać upublicznione dopiero gdy upublicznione zostaną strony ich jednostek nadrzędnych: Instytutu bądź Katedry. Wynika to ze struktury naszego portalu.
 

 Pozostałe informacje

 

1. Dostęp do starego portalu SGH możliwy jest czasowo po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania Zespołowi Infrastruktury Informatycznej SGH pod adres: zii [w domenie sgh.waw.pl]


2. Akty prawne SGH i inne dokumenty dostępne są po zalogowaniu pod adresem www.sgh.waw.pl/aktyprawne

3. Książka adresowa jest dostępna pod adresem: wysoki.sgh.waw.pl/ksiazka

4. Formularz do zgłoszenia sugestii i błędów w portalu

5. Pytania i odpowiedzi związane z przełączeniem serwisów