Pomiń polecenia Wstążki
Przeskocz do głównej zawartości
Przeskocz do głównego menu
Nawiguj w górę
Logowanie
 

 CEEMAN (Central and East European Management Development Association)

 

CEEMAN to założone w 1993 r. międzynarodowe stowarzyszenie na rzecz rozwoju zarządzania, którego celem jest rozwój jakości także w zakresie nauki zarządzania w Europie Środkowej i Wschodniej. Obecnie organizacja obejmuje swoim zasięgiem cały świat. Należy do niej ponad 210 instytucji z ponad 50 krajów.

W 1998 r. ówcześni członkowie CEEMAN powzięli decyzję o stworzeniu programu poprawy jakości dla członków organizacji. Efektem było ustanowienie Międzynarodowej Akredytacji Jakości (International Quality Accreditation – IQA), o którą starać się mogą szkoły biznesu i inne instytucje zajmujące się rozwojem zarządzania, funkcjonujące w dynamicznie rozwijających się środowiskach Europy Środkowej i Wschodniej.

Akredytacja IQA została przyznana Szkole Głównej Handlowej w Warszawie w 2011 na okres trzech lat, a następnie przedłużona do 2017 roku.

Więcej informacji znajduje się na stronie: www.ceeman.org